PRO CONSULTING
Consultanță terminologică
Așa cum culorile și fonturile sunt pilonii designului corporativ, la fel și baza terminologică e un element-cheie pentru o companie. De aceea, coerența limbajului corporativ este atât de importantă. Gestionarea terminologiei este relevantă pentru întregul ciclu de viață al unui produs: de la idee, specificații și instrucțiuni de utilizare, până la producție, livrare, utilizare, întreținere și reparații. În acest context, o terminologie necorespunzătoare este un factor de cost care poate fi evitat. Aproximativ cinci până la zece procente sunt cheltuite pentru verificarea termenilor, sume care pot fi economisite prin utilizarea unui sistem terminologic. Comunicarea cu clienții folosind termeni neclari poate duce la neînțelegeri grave, cu posible consecințe negative pentru imaginea companiei pe piață.
Vă consiliem și vă asistăm în implementarea unui sistem terminologic complet, în gestionarea acestuia și în proiectarea unor procese terminologice eficiente. Consolidăm și transferăm listele terminologice în noul dvs. sistem și asigurăm un management terminologic centralizat.
Consultanță de proces
“New now!” – Consumatorii adoră noul, aici și acum! Chiar și în cazul instrucțiunilor de utilizare. Dezvoltatorii de produse și managerii apreciază și ei noutatea, dar nu sunt prea entuziasmați în privința manualelor de instrucțiuni. Instrucțiunile în format broșat au fost utile în ultima sută de ani. Dar oare ceea ce a fost bun ieri mai este bun și astăzi sau mâine? La urma urmei nu mai e o noutate, avem deja asistenți digitali, soluții interactive online pentru asistarea utilizatorilor, sub formă de aplicații sau video. O avem și pe Alexa care ne oferă sfaturi. De asemenea, în managementul modern al ciclului de viață al unui produs se folosește realitatea augmentată pentru ca utilizatorul să aibă o experiență cât mai reală. Așadar, e cazul să avem parte de noutate și în domeniul documentației tehnice!
Atunci când documentația tehnică va fi modernizată și, astfel, va servi inovativ promovării de produs, multe procese se vor schimba, iar multimedia va fi în sfârșit luată în serios. Noi vă sprijinim în stabilirea unor procese care se întrepătrund fără probleme.
Consiliere privind documentația
Adevărata bucurie vine când șeful îl întreabă pe angajat: “Nu poți face asta mai repede?” Ar putea să o formuleze mai frumos, dar când are dreptate, nu-l poți contrazice. În realizarea documentației tehnice am putea să-i spunem angajatului: “Da, bineînțeles. Automatizăm procesele recurente în departamentul editorial, integrăm toate tipurile de media, de la cele tipărite la cele digitale. Scriem urmând o tematică specifică, corelăm partea editorială cu traducerea, introducem metadate și șabloane DTP și iată, suntem eficienți! Și am optimizat și calitatea.” Este extrem de satisfăcător să îți lași șeful fără cuvinte!
Vă putem sfătui cu privire la îmbunătățirile pe care le-ați putea face pentru a vă crea mai rapid documentația tehnică, în format scris și digital, menținând în același timp standardul înalt de calitate.
Documentație digitală
Potrivit asociației digitale Bitkom, opt din zece utilizatori de smartphone-uri nu-şi mai pot imagina viața fără dispozitivele lor mobile. Șansele sunt de 2 la 83 de milioane ca cei doi care nu-şi iubesc atât de mult smartphone-ul să fie chiar clienții dvs. Fără îndoială că utilizatorii dvs. trăiesc și ei în era digitală modernă, fiind înconjurați de informații. Se pare că era pixului și a hârtiei nu o duce prea bine. De aceea, digitalizarea documentației tehnice presupune și crearea de asistenți digitali pentru utilizatori, astfel încât zece din zece clienți să fie mulțumiți.
Vă răspundem la toate întrebările legate de digitalizarea documentației dvs. tehnice. Dezvoltăm o strategie personalizată, concepte și procese de informare adecvate și ne ocupăm de implementarea lor optimă și fiabilă.
Consultanță de sistem
Ceea ce împiedică un consultant să scoată spontan din pălărie o recomandare de genul “știu exact de ce aveți nevoie” este o analiză. Însă testarea noilor instrumente, tehnologii și sisteme este un proces de durată. Fazele pilot de punere în aplicare consumă mult timp și sunt uneori extrem de enervante. Testerii de software au nevoie de săptămâni pentru a se familiariza cu sistemul. Puteți avea acces la toate acestea într-un interval de timp mai scurt, deoarece noi înșine testăm numeroase instrumente inovatoare. Și astfel, știm ce proceduri trebuie modificate pentru a face software-ul eficient. Cunoaștem multe dintre instrumentele și sistemele care ar putea fi potrivite pentru dvs. din proprie experiență. Deseori știm care dintre promisiunile producătorilor sunt doar intenții și care sunt reale. Acest lucru face ca evaluările noilor soluții de sistem să fie ușor de gestionat.
Cunoaștem cele mai folosite instrumente și sisteme din practica zilnică: software DTP și de grafică, layout, sisteme de editare XML, sisteme de gestionare a conținutului, memorii de traducere și sisteme terminologice, soluții de asistență pentru autori și programe de conversie.
Standarde şi norme
Putem fi și conciși: DIN EN IEC IEE 82079 (DIN EN ISO 20607), ISO IEC IEE 26514 şi DIN EN ISO 9241-11. Aveți întrebări? Ei bine, cele trei standarde reglementează în detaliu modul în care trebuie concepută documentația tehnică. Potrivit legii privind siguranța produselor și a standardului de bază privind siguranța mașinilor 12100:2010, documentația tehnică trebuie să avertizeze cu privire la pericolele reziduale care nu pot fi evítate în timpul utilizării produsului. Punerea în aplicare a conținutului și coerența nu e fizică cuantică pentru profesioniști, dacă nu ar fi un mic detaliu: utilizatorul nu trebuie doar să înțeleagă totul, ci și să fie capabil să utilizeze eficient produsul. Iar pentru că utilizatorii sunt și ei în mișcare, documentația tehnică ar trebui să poată fi citită rapid și pe dispozitivele mobile.
Creăm concepte inovatoare de documentație care conțin cele mai importante norme și standarde. Drept urmare, nu numai că produceți o documentație care respectă legea, dar și una care este ușor de utilizat, în special pentru mediile mobile: la asta face referire un design optim al experienței utilizatorului (UXD).
Contactează-ne
Așteptăm cu nerăbdare să primim mesajul dvs. prin intermediul formularului de contact! Noi vă vom răspunde cât mai curând posibil.